Buenos Aires here we come!!

Was het in New York in 2008 nog de vraag of we die 42 km en 195 meter wel konden volbrengen. In Berlijn was het doel om de tijd van New York te verbeteren, wat overigens lukte ondanks de extreme temperaturen tijdens de race in Berlijn (26 graden). Melbourne was perfect weer, vlak parcours en geen "man met de hamer" tussen de 35 en 40km ditmaal (zoals wel in de eerste 2 edities). Was het de ervaring, de voeding, de voorbereiding of toch de lage temperatuur (of een combinatie)....?
Dit jaar zijn we nog beter voorbereid, beter getraind en nog meer ervaring, maar of het lukt om de tijden van Melbourne verder te verbeteren........

Zondag 9 oktober om 7:30u plaatselijke tijd Buenos Aires (12:30u NL tijd) is de start van onze 4de marathon. Hieronder kun je onze ervaringen volgen, als je het leuk vindt plaats dan een berichtje.
Hoe? Klik op "reacties" onder het bericht; typ je bericht in; selecteer bij "kies een identiteit" Naam/URL en vul je naam in achter "Naam"; klik op "reactie publiceren" en je bericht staat erop!
Daarnaast zijn we ook via e-mail bereikbaar: pkleus@gmail.com






donderdag 6 oktober 2011

DE PRIJSVRAAG 2011!!

Het begint inmiddels een echte traditie te worden, dus ook dit jaar weer de jaarlijkse prijsvraag voor al onze volgers en supporters op deze blog. Wederom is er weer een prachtige prijs te winnen, net als de voorgaande jaren.

De vraag voor dit jaar:
Wat is het tijdsverschil tussen de finish-tijden van Peter en Patrick, (in minuten + seconden) in de marathon van Buenos Aires zondag 9 oktober?
Svp jullie antwoord vóór de start van de marathon, 12:30u zondag middag 9 oktober, via een reactie op deze blog of via email naar pkleus@gmail.com. Succes.

9 opmerkingen:

Wouter zei

Hi Patrick,

Helaas ga ik niet meedoen aan de prijsvraag (want dan wil ik wel winnen namelijk), maar ik ga je wel ontzettende veel plezier en succes wensen de komende dagen en voor de dag zelf!

Geniet ervan samen met de familie natuurlijk!

Groetjes,

Wouter Hoenders

fam jacobs zei

Hallo allemaal

we wensen jullie zondag veel succes en maak er een snelle tijd van geniet verder van het mooie land doe ook de dames van ons de groeten.

jan mirjam dennis en tom jacobs

Astrid Fennema zei

Ha Patrick,
Ik doe natuurlijk wel mee met de prijsvraag en ik heb, sorry voor je maatje, toch het volste vertrouwen in jou. Ik denk dat jij met een verschil van 30 seconden gaat winnen van je maatje. Je bent een heel sociaal mens dus je blijft heel lang bij hem maar op het eind wil je toch laten zien dat jij net iets sneller bent.
Jongens geniet van jullie loop en van het land natuurlijk.
Heel veel succes!
Gr.
Astrid

Frank Claassen zei

Hey Patrick,

Alhoewel je bij het toptalent van Océ behoort en eigenlijk dan ook hoort te winnen, ga je toch het onderspit delven tegen je maatje.

Je komt 14 minuten en 12 seconden later binnen!!

Balen, maar je haalt de finish dus wel :-)

Veel succes zondag!

Anoniem zei

Hoi Patrick,

Dat je houdt van een flinke uitdaging dat mag ik wel. Ik wens jullie veel succes en denk dat je maar liefst 17 minuten eerder binnenkomt.

Veel plezier in zuid amerika,

Peter M.

Anoniem zei

Ha Patrick en de rest,

Kei schon dat jullie deze uitdaging weer aangaan.
Wij wensen jullie heel veel succes
en geniet ervan!!
Oja,leren jullie(Patrick en Sandra) ons wel de tango.

Groetjes,

Guy en Ine

Nicole zei

Altijd leuk om een gokje te wagen. Uiteraard ga ik er vanuit dat mijn lieve broer net iets sneller is (hij is ook jonger, dus ook wel verklaarbaar hoor Peter!).
Ik schat in 6 min en een beetje.

Maar aangezien jullie beide deze uitdaging weer aangaan en de eindstreep halen.
Jullie zijn beide winnaars!

groetjes
Nicole

Roel zei

Ik denk dat jullie deze keer toch samen over de finish gaan komen, dus dan moet ik toch een kleine voorsprong aan Peter geven(0,2 sec),een echte Hendrix heeft nu eenmaal een lange neus!!!!

Gr Roel

Gaston zei

Hey Patrick,

Succes morgen... en een minuutje of 3 voorsprong moet toch wel lukken voor zo'n afgetrainde océ topper ;)

Groeten,

Gaston